Thursday, August 12, 2010

ABG BUNG MOKHTAR DIBEBASKAN DARI MENJALANI HUKUMAN PENJARA

Kelihatan Datuk Bung Moktar Radin yang juga Ahli Parlimen Kinabatangan tidak dapat menahan kesedihan bersama Isteri Zizie Izzette, selepas Mahkamah Tinggi Syariah Shah Alam mengenepikan hukuman penjara dengan menggantikan hukuman tersebut dengan denda Rm 1000.00. Bung Dijatuhi hukuman penjara dan denda kerana berpoligami tanpa kebenaran.
Ketika ditemui di luar mahkamah, Bung Moktar melahirkan rasa syukur kepada Allah kerana semuanya berakhir dengan baik selepas melalui proses mahkamah yang panjang.

‘‘Akhirnya ketentuan ditentukan hari ini dan saya berharap ia tamat di sini. Terima kasih kepada peguam saya, pihak-pihak yang terlibat secara langsung dan tidak langsung, keluarga, sahabat handai yang memberi sokongan tidak berbelah bagi dari awal sehingga hari ini.

‘‘Saya percaya, perkara yang baik tetap akan berakhir dengan baik dan ketentuan Allah telah memberikan yang terbaik pada hari ini sebagai hadiah kedatangan Ramadhan pada tahun ini,’’ katanya.

Sementara itu, Zizie Izette turut bersyukur kerana kes tersebut telah selesai serta melahirkan hasrat untuk menjalani kehidupan sebagai suami isteri dengan tenang selain berterima kasih kepada semua

No comments:

Post a Comment